Rabobank Clubkas Campagne

Onlangs hebben wij enkele succesvolle uitvoeringen op de planken gezet binnen de geldende coronamaatregelen, waarop wij veel positieve reacties hebben gekregen. Daarom willen wij u er dan ook op attenderen dat wij dit jaar weer deelnemen aan Rabo ClubSupport 2020, waarbij het mogelijk is voor leden van de Rabobank Zuid-Limburg Oost om vanaf 5 oktober tot 25 oktober a.s. te stemmen op onze vereniging, zodat wij met deze financiële bijdrage ook in deze moeilijke coronatijd door kunnen gaan met onze voorstellingen voor Schimmert en omstreken.

Ons doel

In coronatijd is er slechts een beperkt publiek per voorstelling mogelijk, en zijn de inkomsten voor onze voorstellingen dus aanzienlijk lager, echter onze vereniging wil ook nu actief blijven. Omdat de kosten nagenoeg gelijk blijven, biedt de bijdrage van de Rabobank een mogelijkheid om onze voorstellingen toch te blijven realiseren.

Wat houdt deze campagne in?

Wij hebben onze vereniging aangemeld bij de Rabobank ClubKas Campagne en nu is het de bedoeling dat wij zoveel mogelijk mensen ertoe bewegen om op onze vereniging één of twee stemmen uit te brengen. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe hoger het bedrag is dat wij van de Rabobank voor onze Clubkas zullen ontvangen.

Wanneer mag je stemmen?

De stemperiode loopt van 5 tot en met 25 oktober 2020. Iedere stem is geld waard voor onze vereniging. Daarom ons verzoek om jullie stem op ons uit te brengen en tevens dit verzoek over te brengen aan mensen in je omgeving, waarvan je weet dat ze onze vereniging een warm hart toedragen.

Alleen als je lid bent van de Rabobank kun je stemmen.Door in te loggen in de app of op de website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Selecteer je favoriete clubs om vervolgens naar de deelnemers te gaan en kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.

Wij zouden erg blij zijn met jullie stem!

Alvast bedankt!