En toen woar d’r nemes mië

“There are crime writers and then there is Agatha Christie, the queen of them all”

Dit jaar kiest Toneelvereniging Crescendo voor een andere weg en brengt de thriller ‘And then there were none’, oftewel, ‘En toen waor d’r nemes mië’ in dialect. Tien mensen worden uitgenodigd door een mysterieuze gastheer in een afgelegen huis op een onbewoond eiland. De gastheer zelf komt niet opdagen en het gezelschap is totaal van de bewoonde wereld afgesloten en aangewezen op elkaar. De avond begint aangenaam, maar gaandeweg blijkt dat de gasten worden achtervolgd door hun verleden. En dan wordt één van hen vermoord… En dan nog één… De angst slaat toe, zeker als hun oog valt op het alom bekende versje ‘Tien kleine negertjes’. Spanning, sensatie en een vleugje humor wisselen elkaar moeiteloos af in dit aangrijpende toneelstuk van Agatha Christie.

Wanneer?
Zaterdag 6, zondag 7, vrijdag 12 en zaterdag 13 april 2019
Aanvang: 20.00 uur

Waar?
Gemeenschapshuis Schimmert
Oranjeplein 10
6333 BD Schimmert

Entree?
8 euro

Voorverkoop
U kunt reserveren via deze website of kaartjes kopen bij een van onze onderstaande voorverkoopadressen: Soons Doe-het-Zelf, Hoofdstraat 45, Schimmert of Manjefiek sfeer-bloemen-trends, Hoofdstraat 41, Schimmert

Reserveren
U kunt reserveren op deze website. >> Klik hier <<
Indien u nog vragen heeft over uw reservering, dan kunt u contact opnemen met Thijs Schijns.
Dit kan telefonisch via 06 12 86 77 73 of via reserveringen@toneelverenigingcrescendo.nl

Tekst
Agatha Christie (naar ‘And then there were none’)

Bewerking